SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Amerykanie nie ufają mediom

Amerykanie są krytyczni wobec medialnych relacji z kampanii przed przyszłorocznymi wyborami prezydenckimi.

64 procent z 1207 dorosłych respondentów, biorących udział w badaniu przeprowadzonym przez Harvard's Center for Public Leadership, nie ufa informacjom w mediach na temat ważnych aspektów kampanii - informuje serwis Media Life.

61 procent badanych twierdzi nawet, że medialne relacje w tym zakresie są politycznie tendencyjne, z czego 40 procent uważa, że są zbyt liberalne, a 20 procent, że są zbyt konserwatywne.

Aż 88 procent respondentów zgodziło się ze stwierdzeniem, że amerykańskie media w swoich relacjach z kampanii, zamiast na ważnych sprawach, skupiają się na kwestiach błahych.

źródło: Media Life

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Amerykanie nie ufają mediom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl