Amerykańskie marki popularne w regionie Azji i Pacyfiku

Pięć z dziecięciu czołowych marek w regionie Azji i Pacyfiku należydo firm mających swoją siedzibę w USA.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na czele opracowanego na podstawie badania przeprowadzonegoprzez firmę TNS rankingu 'Asia Pacific's Top 1.000 Brands for 2008'znalazła się japońska marka Sony, wyprzedzając najpopularniejszą wregionie markę produktów i rozwiązań z dziedziny przetwarzaniaobrazu Canon oraz amerykańską markę odzieży sportowej Nike -informuje serwis Retailer Daily.

Pierwsza dwudziestka rankingu przedstawia się następująco:

1. Sony2. Canon3. Nike4. Google5. Hewlett-Packard6. coca Cola7. Adidas8. Samsung9. 7-Eleven10. Yahoo11. Nokia12. Colgate13. Nestle14. Starbucks15. Panasonic16. Honda17. Apple18. LG19. Nescafe20. Toys-R-Us

Z kolei w poszczególnych kategoriach triumfowały (w nawiasiepozycja w ogólnym rankingu):

Produkty elektroniczne - Sony (1)Sprzedaż - Nike (3)Media i telekomunikacja - Google (4)Napoje - Coca Cola (6)Zdrowie - Colgate (12)Żywność - Nestle (13)Motoryzacja - Honda (16)Produkty dla dzieci, produkty dla domu, przybory toaletowe ikosmetyki - Pampers (21)Alkohole i papierosy - Marlboro (31)Usługi finansowe - Visa (39)

W badaniu firmy TNS udział wzięło 3.600 osób z Australii, Chin,Hong Kongu, Indii, Japonii, Korei Południowej, Malezji, Singapuru,Tajwanu oraz Tajlandii. Zadano im dwa pytania: 1. Kiedy myślisz oprodukcie/usłudze/kategorii, jaka jest najlepsza marka, któraprzychodzi ci na myśl? Przez pojęcie 'najlepsza' chodzi nam o taką,której najbardziej ufasz lub taką, która ma najlepszą reputację; 2.Poza marką, którą właśnie wymieniłeś, którą markę uważasz za drugąnajlepszą?

źródło: Retailer Daily

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami