AmRest wybrał Biuro Podróży Reklamy do komunikacji internetowej KFC

Firma AmRest Polska wybrała agencję Biuro Podróży Reklamy do obsługi marki KFC podczas Euro 2016. W ramach współpracy agencja przygotowała konkurs związany z piłką nożną.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
AmRest wybrał Biuro Podróży Reklamy do komunikacji internetowej KFC

Działania marki koncentrują się wokół fanpage’a KFC na Facebooku. Codziennie użytkownicy mogą brać udział w konkursie pod nazwą „Strefa Kibica KFC” polegającym na bieżącym komentowaniu akcji podczas rozgrywek. Wchodząc w interakcję z kibicami, marka angażuje użytkowników również w przerwie meczy, odwracając tym samym ich uwagę od pasma reklamowego.

grafika

Agencja Biuro Podróży Reklamy opracowała konkurs związany z piłką nożną i kibicowaniem, stworzyła materiały kreatywne, materiały kontentowe do social mediów i zajęła się działaniami emisyjnymi.

Firmy nie podały liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu, który wygrało Biuro Podróży Reklamy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]