SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AmRest wybrał Biuro Podróży Reklamy do komunikacji internetowej KFC

Firma AmRest Polska wybrała agencję Biuro Podróży Reklamy do obsługi marki KFC podczas Euro 2016. W ramach współpracy agencja przygotowała konkurs związany z piłką nożną.

Article

Działania marki koncentrują się wokół fanpage’a KFC na Facebooku. Codziennie użytkownicy mogą brać udział w konkursie pod nazwą „Strefa Kibica KFC” polegającym na bieżącym komentowaniu akcji podczas rozgrywek. Wchodząc w interakcję z kibicami, marka angażuje użytkowników również w przerwie meczy, odwracając tym samym ich uwagę od pasma reklamowego.

Agencja Biuro Podróży Reklamy opracowała konkurs związany z piłką nożną i kibicowaniem, stworzyła materiały kreatywne, materiały kontentowe do social mediów i zajęła się działaniami emisyjnymi.

Firmy nie podały liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu, który wygrało Biuro Podróży Reklamy.

Dołącz do dyskusji: AmRest wybrał Biuro Podróży Reklamy do komunikacji internetowej KFC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl