SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska w projekcie Outdoor Track

Instytut Badań Outdooru IBO zakończył etap badawczy projektu Outdoor Track. Wyniki analiz przekazał spółkom uczestniczącym w projekcie - AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska.

shutterstock.comArticle

Outdoor Track został zrealizowany zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route. Badanie bazuje na:

- natężeniu ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o  Macierze Ruch przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu
- danych o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS (za realizację odpowiadają Kantar Millward Brown oraz IPSOS)
- bazie danych o nośnikach reklamowych, uwzględniającej wszystkie cechy fizyczne nośników (położenie nośnika, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter).

Badanie objęło swoim zasięgiem 10 największych aglomeracji w Polsce tj.: aglomeracje warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską (w sumie 148 gmin w ramach aglomeracji).

Firma AMS, biorąca udział w badaniu, przeanalizowała dane z badania i na tej podstawie utworzyła przedziały GRP (zasięgu i częstotliwości), do których zostały przyporządkowane nośniki reklamowe firmy zbadane przez IBO. W pierwszym etapie wprowadzania badań na rynek jej klienci otrzymają informacje o strukturze kampanii według przedziałów GRP.

– Chcieliśmy jak najszybciej podzielić się z klientami wiedzą pozyskaną z badań Outdoor Track. Rozpoczynający się rok traktujemy jako czas rozmów i konsultacji, aby jak najlepiej dostosować przyszłą ofertę do potrzeb rynku. O pełnym wpływie danych z badania na ofertę AMS – także pod względem cenowym – będzie można mówić w perspektywie 2019 r. – mówi Waldemar Kruk, pełnomocnik zarządu AMS ds. badań.

Obecnie trwają rozmowy na temat ostatecznego kształtu autoryzacji danych.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska w projekcie Outdoor Track

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl