SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMS i Stroer wyłożą po 40 mln zł na budowę wiat przystankowych

Spółki z branży reklamy outdoor Stroer Polska i AMS zamierzają równo dzielić się zarówno kosztami, jak i potencjałem powierzchni reklamowej, która powstanie w wyniku realizacji projektu budowy 1580 wiat przystankowych w Warszawie. AMS i Stroer, jako konsorcjum, startują w przetargu rozpisanym przez Warszawę.

„Wydaje się, że szacunkowy koszt projektu, oceniony przez miasto na ok. 80 mln zł wydaje się prawidłowy” – powiedział wiceprezes AMS Marek Kuzaka na konferencji prasowej we wtorek. Prezes Stroer Polska Janusz Malinowski dodał, że – w razie wygranej w przetargu - obie firmy planują podzielić się kosztami po połowie. Podobnie ma wyglądać podział powstałej powierzchni reklamowej.

Władze Warszawy 18 maja 2010 r. ogłosiły postępowanie w sprawie udzielenia koncesji na budowę i utrzymanie wiat na przystankach komunikacji miejskiej. Wymienionych zostanie 1580 wiat.

Przedstawiciele AMS oraz Stroer mają nadzieję, że przetarg zostanie rozstrzygnięty jeszcze przed wyborami samorządowymi. Oznaczałoby  to, że pierwsze nowe wiaty mogłyby zostać postawione jeszcze w tym roku. Spółki nie chcą deklarować jakie przychody chcą osiągnąć dzięki realizacji projektów. Przyznają też, że ich zdaniem, tak duża koncesja powinna zostać podzielona.

O kontrakt z Warszawą starają się również Clear Channel Poland, JC Decaux Polska, konsorcjum Universum Digital oraz UPG Warszawa a także konsorcjum notowanego na GPW CAM Media oraz CAM Polski Outdoor.

Dołącz do dyskusji: AMS i Stroer wyłożą po 40 mln zł na budowę wiat przystankowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl