Andrzej Jończyk, Mateusz Sobieraj i Paweł Pałka startują z agencją House of VR

Na rynku rozpoczęła działalność specjalizująca się w VR marketingu agencja House of VR. Utworzyli ją: Andrzej Jończyk, założyciel startupu VR Global, Mateusz Sobieraj - CEO  agencji adCookie oraz Paweł Pałka, CEO agencji marketingowej Cubeidea.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Andrzej Jończyk, Mateusz Sobieraj i Paweł Pałka startują z agencją House of VR

House of VR dostarcza kompleksowe rozwiązania z zakresu wirtualnej rzeczywistości (VR) i nowoczesnego marketingu: od zbudowania strategii komunikacji z wykorzystaniem contentu opartego o wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość oraz video360 stopni, przez unikalne strategie sprzedaży z nastawieniem na niestandardowe, innowacyjne kanały komunikacji, po promocję i optymalizacje podjętych działań

House of VR współpracuje z producentami video zarówno w kraju jak i zagranicą, nie ograniczając przy tym zasięgu swojej działalności. Marka ma charakter globalny.

- Od dawna obserwuję rynek nowych technologii. Implementacja najnowszych rozwiązań w kampaniach marketingowych to była tylko kwestia czasu. Agencja House of VR powstała jako odpowiedź na dynamicznie rozwijający się segment usług marketingowych, które wykraczają poza klasyczne kampanie online - komentuje Mateusz Sobieraj, CEO adCookie.

House of VR oferuje, oprócz realizacji zaplanowanych strategii, także zaawansowaną analitykę, tak, aby systematycznie poprawiać osiągane rezultaty biznesowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana