Andrzej Kamiński szefem sprzedaży online w Ringier Axel Springer Polska

Z początkiem kwietnia Andrzej Kamiński obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży online w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska. Będzie odpowiadać za sprzedaż reklamową we wszystkich serwisach internetowych spółki.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Do tej pory Kamiński pracował jako dyrektor operacyjny w dziale agencyjnym biura reklamy prasy codziennej, gdzie był współodpowiedzialny za negocjacje z domami mediowymi. Związany jest z Ringier Axel Springer Polska od 2007 roku. Wcześniej zatrudniony był w Marquard Media Polska jako dyrektor reklamy “Przeglądu Sportowego”.

Sprzedaż online podlegała dotąd bezpośrednio Mariuszowi Wąsińskiemu, który w lutym br. został dyrektorem reklamy w spółce. Nominacja Andrzeja Kamińskiego zamyka proces reorganizacji w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska (więcej na temat zmian).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]