Andrzej Wrona i Karol Kłos ambasadorami marki Reebok

Andrzej Wrona i Karol Kłos, siatkarze reprezentacji Polski, zostali nowymi ambasadorami marki Reebok dla kategorii trening.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Andrzej Wrona i Karol Kłos dołączyli do Joanny Jędrzejczyk w #teamReebok. W ramach współpracy z siatkarzami, Reebok chce podkreślić, jak istotną rolę - niezależnie od dyscypliny sportu - odgrywa trening. Przede wszystkim chodzi tutaj o trening funkcjonalny, w którym sportowcy pracują nad wydolnością, budują siłę oraz rozwijają prędkość, w czym mają pomagać ubrania z nowej kolekcji Reebok Activchill z efektem chłodzącym oraz nowe buty treningowe Nano 7.

grafika

Wrona i Kłos podczas wydarzenia Reebok 5/2/7, które odbyło się w Ufficio Primo w Warszawie, w roli kapitanów swoich drużyn poprowadzili specjalny trening, w którym wraz z uczestnikami walczyli o jak najlepsze rezultaty uzyskane w 527 sekund (5 - pentagonalny kształt włókien w odzieży Reebok Activchill, 2 - dwóch nowych ambasadorów w #teamReebok, 7 - siódma odsłona obuwia treningowego Reebok Crossfit Nano 7).

grafika

Ponadto siatkarze będą zaangażowani w inne działania aktywacyjne marki Reebok w nadchodzących miesiącach. Ich rolą będzie inspirowanie i zachęcanie ludzi do różnicowania form treningów i próbowania nowych aktywności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"