Aneta Zając twarzą nowej kampanii Iladian 40+

Marka Iladian, należąca do Aflofarm Farmacja Polska, rozpoczęła nową kampanię promującą produkt skierowany do kobiet po 40. roku życia - żelu do higieny intymnej Iladian 40+. W kampanii wzięła udział znana aktorka telewizyjna, Aneta Zając.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aneta Zając twarzą nowej kampanii Iladian 40+

Nowa kreacja w postaci spotu emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych w kraju. To pierwsza reklama marki Iladian wpisująca się w lifestylowy charakter przekazu, która dodatkowo, do współpracy zaangażowała osobę publiczną.

Twarzą kampanii została popularna aktorka telewizyjna, Aneta Zając. Jak wskazuje, przez lata obserwowała pewne tabu w rozmowach dotyczących kobiecych dolegliwości, a także prawidłowej higieny wrażliwych stref intymnych. Aktorka sama stosuje produkty marki Iladian, dlatego darzy ją zaufaniem i poleca innym kobietom do codziennej pielęgnacji.

Prezentowana na ekranach kampania ma zasięg ogólnopolski i skupiona jest głównie wokół telewizji, radia oraz internetu. Za kreację oraz produkcję reklamy Iladian 40+ odpowiada Aflofarm Farmacja Polska, muzykę do kreacji skomponował Rafał Żak, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe