SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Heimberger na czele marketingu InPost w Polsce

Anna Heimberger objęła stanowisko dyrektor marketingu InPost w Polsce.

Anna Heimberger, fot. LinkedInArticle

Anna Heimberger przejęła obowiązki Izabeli Karolczyk-Szafrańskiej, która kierowała marketingiem InPostu od października 2018 roku. W lipcu Karolczyk-Szafrańska weszła do zarządu Integer.pl (właściciel InPost), w roli group marketing director odpowiada za międzynarodową strategię marketingową i rozwój marek w grupie InPost.

Zobacz: Podwyżki w InPost

Nowa szefowa marketingu InPost

Heimberger z InPostem jest związana od pół roku, do tej pory była odpowiedzialna za komunikację marketingową dpt. Przed przejściem do InPostu, prawie dwa lata stała na czele marketingu Upfield, producenta żywności roślinnej. Posiada również wieloletnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w strukturach marketingu sieci handlowych (Metro/Makro Cash&Carry, Komfort) i marek FMCG (Sfinks Polska, Aquafilter Europe).

Była też szefem marketingu w GSP Group i kierownikiem działu marketingu w firmie Eldar.

Zobacz: InPost sponsorem strategicznym reprezentacji Polski, logo firmy na strojach treningowych piłkarzy

Anna Heimberger jest współzałożycielką inicjatywy "Kobiety e-biznesu". Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego i Akademii Leona Koźmińskiego.

W pierwszym kwartale br. InPost osiągnął wzrost przychodów o 94,4 proc. do 1,5 mld euro (a bez uwzględnienia kupna Mondial Relay o 19 proc.) i spadek zysku netto z 93,8 do 68,8 mln euro. W Polsce zanotował niższy wzrost obrotów niż w ostatnich dwóch latach, na koniec marca miał 17 357 Paczkomatów.

Dołącz do dyskusji: Anna Heimberger na czele marketingu InPost w Polsce

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stary kawaler
Piękna kobieta.
odpowiedź
User
Lopez
Szefowe marketingu w korpo zawsze wyglądają tak samo. Czy one są produkowane taśmowo w wytwórni marketopolo...
odpowiedź
User
rr
Cześć. Giniemy.
odpowiedź