SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Nowak-Ibisz w kampanii Winiary Pomysł na... Pieczone w sosie (wideo)

Anna Nowak-Ibisz znana z roli prowadzącej program „Pani Gadżet” w TVN Style w najnowszej kampanii marki Winiary (należy do Nestle) testuje produkty z nowej linii Winiary Pomysł na... Pieczone w sosie. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Publicis i MEC.

O starcie kampanii informowaliśmy na łamach Wirtualnemedia.pl kilkanaście dni temu. W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim emitowane są trzy spoty promujące produkty z nowej linii.

Pierwszy spot reklamuje Winiary Pomysł na… Kotleciki schabowe w sosie z zielonym pieprzem, natomiast drugi - Winiary Pomysł na… Klopsiki w sosie bolońskim. Trzeci spot prezentuje i podkreśla skład nowych produktów, zawierających składniki takie, jak pomidory, cebulę, czosnek oraz przyprawy i zioła.

W spotach Anna Nowak-Ibisz testuje produkty i podkreśla ich zalety, takie jak kruchość mięsa, dużą ilość gęstego sosu oraz szybki czas przygotowania dania. Robi to w podobny sposób jak w programie „Pani Gadżet”.

Celem najnowszej kampanii jest wzrost popularności nowej linii produktowej w ramach kategorii Winiary Pomysł na… oraz przypomnienie konsumentom, jakie możliwości kulinarne dają te produkty.

Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiada agencja Publicis Poland. Media do niej zaplanował i zakupił dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Anna Nowak-Ibisz w kampanii Winiary Pomysł na... Pieczone w sosie (wideo)

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miriam
Pani Aniu czy naprawde to pani smakuje?
odpowiedź
User
Kaczka
Tej reklamy nie idzie ogladac z tym babskiem.Zniesc z wizji.
odpowiedź
User
wredna
Nie kupię nic od tej firmy , bo nie ufam Pani Nowak Ibisz .
odpowiedź