SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Więckowska i Janusz Wiśniewski w Grupie Onet-RASP

Anna Więckowska i Janusz Wiśniewski objęli nowo utworzone stanowiska w Grupie Onet-RASP.

Article

Janusz Wiśniewski jako portfolio marketing manager odpowiada w Grupie Onet-RASP za segmenty: Sport (m.in. „Przegląd Sportowy”, „Sport”, sport.onet.pl), Biznes i Finanse (m.in. „Forbes”, forbes.pl, biznes.pl) , Motoryzacja („Auto Świat”, „Top Gear”, moto.onet.pl), Nowe Technologie („Komputer Świat”, technowinki.onet.pl, pclab.pl) oraz Custom Publishing.

Z kolei Anna Więckowska odpowiada za marketing marek „Newsweek” i „Fakt”, zarówno w wersji drukowanej jak i w internecie oraz w kanałach mobilnych.

Portfolio marketing manager to funkcja powołana w dziale marketingu Grupy Onet-RASP w maju br. Osoby na tym stanowisku są odpowiedzialne za wdrażanie strategii marketingowej dla segmentów rynku, w których znalazły się marki i produkty z połączonego portfolio Grupy Onet.pl oraz Ringier Axel Springer Polska.

Oprócz Więckowskiej i Wiśniewskiego portfolio marketing managerami w firmie są Emil Nowiński (odpowiedzialny za segmenty: Onet, Kobieta i Lifestyle, Podróże, Poczta Onet) oraz Jacek Siekierczak (odpowiedzialny za wideo i e-ecommerce).

Anna Więckowska posiada 16-letnie doświadczenie w reklamie i marketingu. Pracowała w wielu agencjach reklamowych jak MacCann Ericsson, Euro RSCG 4D, S4, JWT Polska i Gutenberg Networks. Pełniła również funkcję szefa marketingu „Super Expressu” i magazynu „Zdrowie”. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej, w której ukończyła studia podyplomowe z zakresu marketingu strategicznego.

Janusz Wiśniewski zajmuje się marketingiem od 13 lat. W tym okresie brał udział we wprowadzeniu na rynek operatora komórkowego Play, pracował też m.in. w agencjach Globmedia i Mediacap, a ostatnio organizował eventy jako freelancer.

Serwisy Grupy Onet-RASP w sierpniu br. odwiedziło 17,66 mln realnych użytkowników. Z kolei Ringier Axel Springer Polska w 2014 roku sprzedał 122 614 912 pojedynczych egzemplarzy swoich tytułów prasowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Anna Więckowska i Janusz Wiśniewski w Grupie Onet-RASP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl