Antyradio promuje audycję Kędzierskiego i Figurskiego

W czwartek wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Antyradio promuje audycję Kędzierskiego i Figurskiego
fot. materiały prasowe

Kampania promuje emitowany od 7 stycznia poranny program Michała Figurskiego i Piotra Kędzierskiego - "Desperanos". Wydawczynią programu jest Małgorzata Wierzejewska, a lektorem porannej audycji Mirosław Zbrojewicz.

Plakat oraz spot kampanijny w swojej stylistyce nawiązują do kina vintage, a całość zachowana jest w rozrywkowym, trochę niegrzecznym tonie, odnosząc się do porannej batalii z czasem i obowiązkami każdego z nas - informuje stacja. Sesję fotograficzną Figurskiego i Kędzierskiego wykonał Andrzej Dragan.

Kampania obejmie nośniki outdoorowe w polskich miastach. Reklamy będzie można zobaczyć również w kinach sieci Helios, a także na YouTube, Facebooku i Instagramie.

W ramach działań promujących na antenie Antyradia pojawi się konkurs, w którym będzie można wygrać pobudzającą kawę "Desperanos" (ziarno Brazylia).

Za kreację, produkcję reklam i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Grupy Eurozet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej