SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AOL chce nowych reklamodawców

AOl - kiedyś synonim internetu w Stanach Zjednoczonych, dziś jedna z wielu korporacji internetowych chce uatrakcyjnić swój serwis, aby pozyskać reklamodawców.

AOL Internet należący do koncernu TimeWarner ogłosił we wtorek zawarcie pięciu umów z korporacjami: Dreamworks Animation, Endemol, Madison Road Entertainment, Stone & Co. oraz Telepictures.

Współpraca została zawarta między innymi w celu stworzenia i promocji gry opartej na filmie Shrek, ale również po to, aby prezentować w sieci inne produkcje nowych partnerów AOL.

Firmie AOL Internet nalegała na podpisanie umów głównie w celu poszerzenia swojej internetowej oferty a dzięki temu zwiększenia dochodów uzyskiwanych z reklam.

„Teraz dopiero AOL Internet będzie mógł się naprawdę zaprezentować reklamodawcom”- powiedział dyrektor generalny AOL Randy Falco.

AOL jest jednym z najpopularniejszych dostawców usług internetowych w Stanach Zjednoczonych. Jednak w ostatnim czasie liczba użytkowników serwisów powiązanych z firmą spadła. W tej chwili chcąc odnaleźć się na rynku AOL między innymi zacieśnia współpracę z Google (które posiada 5% firmy) i szuka rozwiązań, które na nowo przyciągnęłyby internautów, a co za tym idzie reklamodawców.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: AOL chce nowych reklamodawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl