Sprzedawca choinek w bożonarodzeniowej reklamie Apapu (wideo)

Trwa bożonarodzeniowa kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Apap (produkowanego przez USP Zdrowie). Bohaterem reklam jest sprzedawca choinek. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett i Mets.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sprzedawca choinek w bożonarodzeniowej reklamie Apapu (wideo)

W spocie sprzedawca choinek opowiada, że Apap pomaga mu zwalczyć ból pleców wynikający ze specyfiki jego pracy. Reklama podkreśla, że Apap usuwa również ból głowy, mięśni, stawów i ból menstruacyjny. Cały przekaz jest podsumowywany hasłem „Apap. Sprawdzony na ból”.

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, która po po wygranym przetargu zaczęła kompleksową obsługę ATL-ową wszystkich wariantów marki Apap (poprzednio zajmowała się tym agencja FCB Warsaw).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych