Sprzedawca choinek w bożonarodzeniowej reklamie Apapu (wideo)

Trwa bożonarodzeniowa kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Apap (produkowanego przez USP Zdrowie). Bohaterem reklam jest sprzedawca choinek. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett i Mets.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sprzedawca choinek w bożonarodzeniowej reklamie Apapu (wideo)

W spocie sprzedawca choinek opowiada, że Apap pomaga mu zwalczyć ból pleców wynikający ze specyfiki jego pracy. Reklama podkreśla, że Apap usuwa również ból głowy, mięśni, stawów i ból menstruacyjny. Cały przekaz jest podsumowywany hasłem „Apap. Sprawdzony na ból”.

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, która po po wygranym przetargu zaczęła kompleksową obsługę ATL-ową wszystkich wariantów marki Apap (poprzednio zajmowała się tym agencja FCB Warsaw).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]