Apap w odświeżonych opakowaniach

W październiku lek przeciwbólowy Apap (produkowany przez USP Zdrowie) trafi do sprzedaży w zmodyfikowanych opakowaniach. Jako pierwsze zostaną zmienione pudełka Apapu Extra, Apapu i Apapu Noc.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe opakowania Apapu mają być bardziej czytelne i nowoczesne. W nowej wersji każde pudełko Apapu jest opatrzone charakterystycznymi dla swojego działania symbolami i koloram.

Ma to pomóc rozróżnić pacjentom i farmaceutom poszczególne warianty i grupy terapeutyczne produktów.

To pierwsza modyfikacja identyfikacji produktowej tej marki od 2008 roku. Zmiany obejmują wszystkie wersje i produkty Apapu (także plastry przeciwbólowe, preparaty dla dzieci i Apap w nowych formach, tj. granulkach niewymagających popijania), dzięki czemu identyfikacja marki zostanie uspójniona.

grafika

Jako pierwszy, w październiku br., w nowych opakowaniach pojawi się Apap Extra. Zaraz potem odświeżone zostaną pudełka Apapu i Apapu Noc, następnie Apapu Thermal, Apapu Ice oraz Apapu Junior, a na koniec - Apapu Direct.

USP Zdrowie nie informuje, która agencja zaprojektowała nowe opakowania Apapu.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż