Aplikacja Nickelodeon Play dostępna w pełnym pakiecie premium dla klientów Play

Od 19 czerwca użytkownicy Play mają dostęp do pełnego pakietu premium aplikacji Nickelodeon Play.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Aplikacja Nickelodeon Play dostępna w pełnym pakiecie premium dla klientów Play

Dla klientów Play aplikacja Nickelodeon Play będzie dostępna jako usługa dodatkowa. Miesięczny koszt dla klientów abonamentowych to 19,99 zł, natomiast dla klientów prepaid to 5 zł tygodniowo. Każda z wybranych opcji będzie poprzedzona bezpłatnym okresem próbnym, odpowiednio miesięcznym lub tygodniowym.

- Cieszymy się, że możemy zapewnić użytkownikom sieci komórkowej Play nielimitowany dostęp do treści premium w aplikacji Nickelodeon Play. Współpraca ta wpisuje się w naszą strategię dotarcia do szerokiego grona odbiorców korzystających z aplikacji mobilnych i zapewnienia im dostępu do bogatej oferty naszego kanału - informuje Gábor Harsányi, VP, general manager for VIMN Central Eastern Europe and Israel (CEEI).

Nickelodeon Play to aplikacja produktów mobilnych marki Viacom. Do tej pory została pobrana 16 mln razy w 45 krajach. Aplikacja daje dostęp do seriali animowanych znanych z kanałów Nickelodeon Play, Nick Jr., Nickelodeon Polska oraz NickToons Polska, dedykowanych dla grupy wiekowej 6-14 lat. Dostępna jest ona dla systemów IOS i Android.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej