SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ARBOvision dla marki Reebok

Reebok podpisał umowę na działania PR z agencją ARBOvision.

Agencja w ramach umowy zajmie się realizacją działań z zakresu media relation, m.in. opracowaniem produktowych i korporacyjnych informacji prasowych wraz z ich dystrybucją do mediów i monitoringiem prasy, organizowaniem spotkań prasowych i imprez specjalnych.

Zgodnie z kontraktem agencja zajęła się również intensywnymi działaniami ePR, które mają na celu zwiększenie obecności marki Reebok w mediach elektronicznych.

Działania ARBOvision mają służyć wsparciu określonych grup produktów oraz budowaniu dobrego wizerunku marki w mediach.

Dołącz do dyskusji: ARBOvision dla marki Reebok

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
złodzejska firma!!!
odpowiedź
User
ahaa
http://artique.pl/jak-reebok-leci-w-cha/ - bardzo pouczający artykuł
odpowiedź