SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ARBOvision dla Ranbaxy Polska

ARBOvision i Ranbaxy Polska podpisały umowę w zakresie działań marketingowych wspierających sprzedaż nowej generacji leku przeciwdepresyjnego.

Ranbaxy to kolejny klient dla którego ARBOvision przygotowała i realizuje strategię promocji produktu. Głównym celem projektu jest podniesienie sprzedaży produktów Ranbaxy poprzez zwiększenie poziomu wiedzy o nowej generacji leków antydepresyjnych wśród pacjentów oraz lekarzy pierwszego kontaktu.

Akcja marketingowa z udziałem konsultantów medycznych obejmuje swoim zasięgiem całą Polskę. ARBOvision przeprowadzi również analizę wyników dwumiesięcznej kampanii oraz dokona jej optymalizacji w oparciu o pozyskane dane.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ARBOvision dla Ranbaxy Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl