SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ARBOvision z Ranbaxy Polska

ARBOvision i Ranbaxy Polska podpisały umowę w zakresie działań marketingowych wspomagających sprzedaż leków na nadciśnienie: Ranopril i Ramicor.

Akcja skierowana jest do lekarzy pierwszego kontaktu i swoim zasięgiem obejmuje teren całego kraju. Trwające kilka miesięcy działania mają na celu podwyższenie poziomu sprzedaży i zwiększenie świadomosci marki Ranopril i Ramicor, poprzez zastosowanie niestandardowych form z zakresu marketingu pbezpośredniego.

Akcja opierająca sie na wykorzystaniu form edukacyjnych, została przygotowana przy współpracy z lekarzami specjalistami współpracującymi z ARBOvision.

Kompleksową realizacją i przygotowaniem działań wraz kreacją i produkcją zajmuje się ARBOvision.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ARBOvision z Ranbaxy Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl