SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ariel Color & Style: Olśniewający rezultat za każdym razem (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek proszek do prania Ariel Color & Style. Akcja przebiega pod hasłem "Zachowaj piękno kolorów".

Telewizyjna kampania reklamowa proszku do prania Ariel Color & Style pokazuje osoby, które zrzucają ze swoich ubrań powłokę szarości, dzięki czemu zyskują one intensywniejsze barwy. Oparty na dynamice i energii przekaz pod hasłem "Olśniewający rezultat za każdym razem" podkreśla, że produkt zapewnia pranym rzeczom zachowywanie naturalnych kolorów.




Skierowana do kobiet akcja jest prowadzona w stacjach telewizyjnych - zarówno ogólnodostępnych, jak i tematycznych. Adaptację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Communications, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.




Start kampanii : lipiec 2009
Account Team: Kamila Górska-Pięta - Account Director / Iza Ogórek - Account Executive
Strategic Team: Dominika Blachnicka - Strategic Planner
Dyrektor Kreatywny Derek Green / Ariel Regional Creative Director
Team Kreatywny: Kamilla Komaiszko - Senior Copywriter / Grzegorz Ścieszka - Senior Art Director
Producent: Magda Barszcz
Planowanie i zakup mediów: Mediacom
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ariel Color & Style: Olśniewający rezultat za każdym razem (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl