SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arkadiusz Kowalczuk: z Hewlett-Packard do Genesys

Arkadiusz Kowalczuk objął stanowisko senior solutions engineer w polskim oddziale Genesys - firmy działającej na rynku rozwiązań dla centrów obsługi klienta.

Arkadiusz Kowalczuk

Arkadiusz Kowalczuk

Kowalczuk w Genesys będzie zajmował się przede wszystkim technicznym wsparciem sprzedaży oraz szkoleniami technicznymi dla partnerów handlowych. Do jego obowiązków będzie należało również wsparcie aktualnych i potencjalnych klientów w procesie optymalizacji rozwiązań dostarczanych przez Genesys.

Arkadiusz Kowalczuk rozpoczął karierę zawodową w 2000 roku. Pracował m.in. dla ComputerLand (obecnie Sygnity) oraz NextiraOne, gdzie uczestniczył w tworzeniu nowoczesnych centrów obsługi klienta w firmach polskich i międzynarodowych, ze szczególnym uwzględnieniem banków oraz operatorów telekomunikacyjnych. Bezpośrednio przed dołączeniem do zespołu Genesys pracował w Hewlett-Packard na stanowisku contact center and unified communications solutions architect. Zajmował się tam projektami realizowanymi w krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, które nie miały własnych architektów rozwiązań dostarczanych przez Genesys, Alcatel-Lucent czy Microsoft.

Arkadiusz Kowalczuk ukończył Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki na Politechnice Gdańskiej oraz studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej w zakresie projektowania systemów informatycznych oraz technologii sieciowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Kowalczuk: z Hewlett-Packard do Genesys

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl