Arkadiusz Stępkowski: z Wirtualnej Polski do Value Media

Arkadiusz Stępkowski objął nowo utworzone stanowisko buying intelligence directora w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio pracował w biurze reklamy Wirtualnej Polski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Arkadiusz Stępkowski: z Wirtualnej Polski do Value Media
Arkadiusz Stępkowski

W Value Media Arkadiusz Stępkowski wspólnie z Bartoszem Krzewskim będzie odpowiadał za negocjacje z mediami oraz ustalanie warunków zakupowych. Ponadto będzie zajmował się tworzeniem synergicznych rozwiązań strategicznych pozwalających na osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych.

Wcześniej Stępkowski przez 9 lat pracował w biurze reklamy Wirtualne Polski, najpierw jako account, a w ostatnim okresie jako dyrektor. Odpowiadał m.in. za sprzedaż powierzchni reklamowej, negocjacje oraz rozwój produktu reklamowego.

W marcu br. po połączeniu Wirtualnej Polski z Grupą o2 utworzono nowe biuro reklamy, którym kieruje Joanna Pawlak (przeczytaj więcej na ten temat).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe