Artegence wygrała przetarg na obsługę Netii

Agencja interaktywna Artegence wygrała przetarg na obsługęinteraktywną operatora telekomunikacyjnego Netia. Agencja stworzynowy serwis korporacyjny www.netia.pl oraz uspójni wygląd istrukturę witryn należących do Netii.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Artegence przedstawiła ofertę obejmującą przebudowę architekturyinformacyjnej i opracowanie projektów graficznych istniejącychserwisów, a także wdrożenie technologiczne, badania użytecznościoraz autorski system zarządzania treścią. W ramach długofalowejwspółpracy Artegence odpowiadać będzie również za rozwój i dalsząoptymalizację stron Netii.

W przeszłości Artegence przygotowała dla Netii m.in. kampanię"Netia. Wolność Wyboru" w której wzięła udział wykreowana postaćCzłowiek Kursor.

Dotychczas za serwis korporacyjny operatora odpowiadała agencjaHuevo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day