Artegence obsługuje Pepsi w digitalu

Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę w internecie marki Pepsi (PepsiCo). Tym samym, marketer kończy w tym zakresie współpracę z agencją Deloitte Digital.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Przetarg trwał od 21 czerwca do 18 sierpnia i obejmował dwa etapy. Do udziału zaproszono cztery agencje.

Zespół Artegence będzie odpowiedzialny za strategię i komunikację w internecie, w tym również w social mediach. Pierwsze efekty współpracy widoczne będą jeszcze w tym roku. Działania dla klienta będzie koordynować zespół Jakuba Cieśluka. W zakresie kreacji, pracami przy przetargu zajmował się zespół Adama Zdeba.

Ostatnio, projektowo obsługą Pepsi w internecie zajmowała się agencja K2. Realizowała ostatnio działania w ramach kampanii "Wyzwanie smaku". Obsługa stała należała zaś do agencji Deloitte Digital.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów