SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aryton zmienia nazwę na Patrizia Aryton i szykuje kampanię reklamową

Firma odzieżowa Aryton zmieniła nazwę na Patrizia Aryton. Rebrandingowi towarzyszyć będzie kampania reklamowa w internecie, prasie i telewizji.

Article

Firma Aryton, w 26. rocznicę swojego założenia, przechodzi właśnie lifting wizualnej komunikacji. Wraz z wprowadzeniem na rynek kolekcji jesień-zima 2015/2016 oficjalną nazwą marki stanie się Patrizia Aryton. - Kobieca, wyrafinowana i naturalna - te trzy cechy marki chcieliśmy podkreślić. Opatrzenie jej nazwy imieniem dookreśla ją, dodaje lekkości, wdzięku i indywidualnego rysu - uzasadnia Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna marki. Przede wszystkim jednak, motywacją do zmiany jest chęć podkreślenia, że za marką stoją konkretni ludzie.

Pierwsza kolekcja dostępna dla klientek z nową nazwą marki to kolekcja na sezon jesień-zima 2015/16. Składa się ona z 200 modeli i jest kontynuacją założeń z sezonu wiosna-lato 2015. Kolekcja zbudowana jest więc na zasadzie puzzli, gdzie każdy element ma swoje miejsce i pasuje do całości. Ważna jest w niej łatwość łączenia modeli, zabawa kolorem i przede wszystkim najwyższa jakość. Najważniejszą rolę w kolekcji odgrywają płaszcze, które od lat są wizytówką marki.

W związku z rebrandingiem i nową kolekcją Aryton planuje kampanię reklamową i PR. Działania skoncentrowane będą w internecie, prasie i telewizji. Kampania przede wszystkim opiera się na prasie kobiecej (miesięczniki „Twój Styl”, „Pani”, „Uroda Życia”), magazynach people („Viva!”, „Flesz”, „Party”) oraz tytułach poświęconych modzie („Viva!Moda”, „Party Style”). Dodatkowo na szeroko zakrojonych działaniach PR.

Firma na obecnym etapie nie ujawnia terminu kampanii, zapowiada jednak niektóre działania na wrzesień.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Aryton zmienia nazwę na Patrizia Aryton i szykuje kampanię reklamową

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrù
Trudno oprzeć się wrażeniu, że komuś zabrakło pomysłu i po prostu skopiowała włoską markę Patrizia Pepe. Oczywiście nie będzie to pierwszy polski przypadek plagiatu i kompleksów.
19 18
odpowiedź
User
ekspert
bardzo dobry pomysł!!!
19 15
odpowiedź
User
Naming
Ale polaczenie, jak: Giorgio Wrozamet lub Charlotte Drutex.

Nazwa Aryton ma tyle polotu co Bytom lub Otmet-Zbyt.

Jak juz zmieniac to na Patrizia cos-tam-ladnie-brzmiacego
13 18
odpowiedź
User
pavv
WTF? Co to jest i o co chodzi?
11 17
odpowiedź
User
Nik
Wieś tańczy i śpiewa. Skąd takie pomysły... Skąd te kompleksy....
12 17
odpowiedź