SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Asap&Asap Communication odpowiada za social media Payback

Agencja Asap&Asap Communication w wyniku wygranego przetargu przejęła obsługę programu lojalnościowego Payback (Loyalty Partner) w social mediach. Wcześniej zajmowała się tym agencja Digital Kingdom.

Article

Nawiązana między agencją a klientem współpraca ma charakter długofalowy. Firmy nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. O wyborze Asap&Asap zdecydowały przemyślana strategia połączona z kreatywnymi konceptami.

W ramach współpracy agencja, poza regularną obsługą Facebooka i Instagrama, zajmuje się też zakupem i optymalizacją mediów w tych kanałach oraz współpracą z influencerami.

Rozpoczęcie komunikacji na Instagramie, również z udziałem influencerów, ma na celu przede wszystkim informowanie na bieżąco użytkowników programu o jego benefitach i zachęcenie nowych osób do rejestracji w Payback.

Agencja będzie realizować plan oparty na rozwiązaniach i aktywacjach, które odświeżą wizerunek Payback w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem 10. urodzin programu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Asap&Asap Communication odpowiada za social media Payback

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl