SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ASICS stawia na 180 Amsterdam

Firma ASICS zatrudniła 180 Amsterdam jako agencję wiodącą do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.

W przetargu 180 Amsterdam pokonała agencję Vitro, która do tej pory miała status agencji wiodącej (zachowa budżet w USA) oraz Dentsu, obsługującą japońskiego producenta odzieży sportowej na jego lokalnym rynku. ASICS współpracuje już z 180 Amsterdam przy kampanii marketingowej związanej z igrzyskami olimpijskimi w Londynie.

Pierwsza kampania 180 Amsterdam jako globalnej agencji wiodącej ASICS-a ma wystartować za rok.

Dołącz do dyskusji: ASICS stawia na 180 Amsterdam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl