SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aston Martin, Belvedere, Omega i Sony wśród 17 marek promowanych w „Spectre”

W „Spectre”, najnowszym filmie o przygodach Jamesa Bonda, promowanych na zasadzie product placementu będzie 17 różnych marek. To rekord w historii filmów o agencie 007.

Informacje na temat szczegółów dotyczących product placement związanego ze „Spectre” podał brytyjski dziennik „Daily Mail” powołując się na rozmaite źródła, m.in. poufną korespondencję producentów filmu ujawnioną przez portal WikiLeaks.

Z ustaleń wynika, że ostatecznie w filmie swoje produkty umieściło 17 różnych marek, do finansowania filmu dołożył się także rząd Meksyku, który zaoferował producentom ok. 20 mln dolarów w postaci rozmaitych ulg podatkowych. W zamian Meksyk został w „Spectre” przedstawiony w korzystnym świetle, a jedną z głównych ról kobiecych u boku Daniela Craiga zagrała meksykańska aktorka Stephanie Sigman. Dodatkowo, według nieoficjalnych doniesień, twórcy nowego Jamesa Bonda zgodzili się zmienić scenariusz i usunąć z niego scenę zamachu na burmistrza Mexico City.

Według szacunków pod względem wartości product placement i liczby promowanych marek najnowsza część przygód agenta 007 przewyższa wszystkie poprzednie części, których było 23. Reklamy produktów pokazywanych w filmie mają w części pokryć wydatki związane z nakręceniem „Spectre”, które są oceniane na ponad 220 mln funtów.

Jedną z marek, które po raz kolejny pojawiają się na ekranie podczas akcji nowego Jamesa Bonda jest Aston Martin, który na potrzeby filmu wyprodukował specjalnie nowy model swojego samochodu oznaczony jako DB10. Według nieoficjalnych informacji w trakcie kręcenia filmu zostało zniszczonych 7 tych aut o łącznej wartości ok. 37 mln dol. Drugą promowaną w nowym filmie marką motoryzacyjną jest Jaguar z modelem C-X75.

Jednym z największych reklamodawców pojawiających się w „Spectre” jest koncern Sony, który przy okazji premiery filmu reklamuje kilka swoich produktów pod hasłem „stworzone dla Bonda”, m.in. smartfon Xperia Z5 oraz aparat Sony RX100 IV. Szacuje się, że w sumie japoński producent za product placement w „Spectre” zapłacił ok. 18 mln dol. Według nieoficjalnych doniesień Daniel Craig miał też otrzymać 5 mln dol. za występ w reklamie nowego telefonu Sony, aktor jednak odmówił.

Wśród marek promujących się w filmie jest również polska wódka Belvedere, szwajcarskie zegarki z serii Omega (Seamaster i Aqua Terra) oraz piwo Heineken. Wśród marek modowych na ekranie pojawia się szyjąca garnitury firma Tom Ford, a także N.Peal.

Polska premiera „Spectre” zaplanowana jest na 6 listopada br.

Dołącz do dyskusji: Aston Martin, Belvedere, Omega i Sony wśród 17 marek promowanych w „Spectre”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl