SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski pokażą polsko-czeskie różnice językowe w reklamie Žatecký

Marka piwa Žatecký (Carlsberg Polska) wystartowała z kolejnym programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji.

Nowe odcinki stand-upu „České Filmiki” można oglądać w każdy czwartek na kanale YouTube marki.

Žatecký na YouTube

Žatecký × Lotek & Rutek: České Filmiki” to seria 10 pełnych humoru filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký. Filmy przedstawiają przygody Czecha przebywającego w Polsce, który na skutek nieporozumień wynikających z polsko-czeskich różnic językowych znajduje się w różnych zabawnych sytuacjach.

Za koncept kreatywny i koordynację odpowiada agencja Reprise Media. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Timecode, a media zakupił dom mediowy Initiative. Projekt ma również szerokie wsparcie w kanałach internetowych.

Dołącz do dyskusji: Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski pokażą polsko-czeskie różnice językowe w reklamie Žatecký

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krasawica
Jak popatrzeć na fotos i klip, to widać, że Lotek reklamuje nie tyle ceske pivo, co modę z Auschwitz.
odpowiedź
User
bredny
Boki zrywać
odpowiedź
User
.
Tarzam się ze śmiechu a u smieszków kwit ma się zgadzać...
odpowiedź