Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski pokażą polsko-czeskie różnice językowe w reklamie Žatecký

Marka piwa Žatecký (Carlsberg Polska) wystartowała z kolejnym programem na kanale YouTube. „České Filmiki” to cykl 10 filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký, w których popularni stand-uperzy - Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski – pokażą jak polsko-czeskie różnice językowe mogą prowadzić do wielu zabawnych, a czasem absurdalnych sytuacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łukasz „Lotek” Lodkowski i Rafał „Rutek” Rutkowski pokażą polsko-czeskie różnice językowe w reklamie Žatecký

Nowe odcinki stand-upu „České Filmiki” można oglądać w każdy czwartek na kanale YouTube marki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/chmielowe-mistrzostwa-swiata-piwo-ateck-0-0 ##

Žatecký na YouTube

Žatecký × Lotek & Rutek: České Filmiki” to seria 10 pełnych humoru filmów stworzonych przez markę piwa Žatecký. Filmy przedstawiają przygody Czecha przebywającego w Polsce, który na skutek nieporozumień wynikających z polsko-czeskich różnic językowych znajduje się w różnych zabawnych sytuacjach.

Za koncept kreatywny i koordynację odpowiada agencja Reprise Media. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Timecode, a media zakupił dom mediowy Initiative. Projekt ma również szerokie wsparcie w kanałach internetowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day