Atlas oddaje hołd mistrzom rzemiosła

Ruszyła kampania „Atlas Mistrzom” – projekt, który oddaje hołd mistrzom fachu, czyli tym, którzy nie uczą z instrukcji, ale przez przykład. To osoby, które dzielą się wiedzą bez poklepywania po plecach, za to często z wymagającym spojrzeniem.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Atlas oddaje hołd mistrzom rzemiosła
mat.pras.

– W rzemiośle wiele można zapisać w procedurach, przepisach i wytycznych, ale prawdziwego profesjonalizmu nie da się nauczyć z kartki. On rodzi się w relacji mistrz – uczeń, w cierpliwej codziennej pracy, w powtarzaniu, poprawianiu, szlifowaniu. To jedna z fundamentalnych prawd, jakie odkrywają przed nami fachowcy – mówi Monika Sikora-Moszko, kierownik ds. komunikacji branżowej w Atlas.

W ramach kampanii „Atlas Mistrzom” powstały autentyczne historie wykonawców – ich wspomnienia, emocje, pierwsze budowy, błędy, lekcje i ludzie, którzy stali za ich zawodowym startem. Nie ma tu marketingowej fikcji. Są nazwiska, twarze i konkretne relacje, które – bez zbędnych słów – pokazują, czym jest prawdziwe mistrzostwo. 

Równolegle powstały również materiały o charakterze produktowym, ale i tu nie ma zmiany tonu, bo nawet w reklamie można mówić o relacjach, wartościach i szacunku do pracy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały