Atrapy lawet w ambientowej kampanii OC w PZU

Rozpoczęła się ambientowa odsłona kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU. Akcję w dziewięciu największych miastach realizuje agencja Glob Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach ambientowej odsłony kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU po wybranych miastach jeżdżą atrapy lawet i samochodów zastępczych w asyście lawet i samochodów zastępczych PZU Pomoc. W ten sposób akcja nawiązuje do reklam ATL tej oferty, w których takie atrapy mają podkreślić kontrast między usługami PZU a innych ubezpieczycieli (więcej na ten temat).

grafika

Akcja rozpoczęła się 6 września i przez trzy tygodnie będzie realizowana kolejno w dziewięciu największych miastach: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, aglomeracji górnośląskiej, Poznaniu, Szczecinie i Lublinie. Za kreację i przeprowadzenie akcji odpowiada agencja Glob Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek