SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Auto Magazyn” z Włodzimierzem Zientarskim znów reklamuje Toyotę (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej samochodów Toyota utrzymana w konwencji programu motoryzacyjnego „Auto Magazyn” prowadzonego przez Włodzimierza Zientarskiego. W akcji - przygotowanej przez Saatchi & Saatchi Poland i PHD Media Direction - promowany jest system Toyota Safety Sense.

Article

W nowych spotach Toyoty Włodzimierz Zientarski tłumaczy młodemu kierowcy, jak w codziennych sytuacjach na drodze przydają się narzędzia z wprowadzonego przez firmę w br. systemu Safety Sense.

Włodzimierz Zientarski w reklamach Toyoty stylizowanych na „Auto Magazyn” występuje od dwóch lat. Pod koniec 2013 roku promował ofertę wyprzedażową, wiosną ub.r. - baterie hybrydowe, a jesienią ub.r. - kolejną wyprzedaż.

Na początku br. Komisja Etyki Reklamy orzekła, że stosowana w spotach konwencja telewizyjnego programu motoryzacyjnego nie wprowadza odbiorców w błąd i jest wystarczająco dobrze oznaczona jako przekaz marketingowy.

Nowa odsłona kampanii jest prowadzona w telewizji, radiu oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Saatchi & Saatchi Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Auto Magazyn” z Włodzimierzem Zientarskim znów reklamuje Toyotę (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sepp Zblatter
Słyszałem, że firma Ferrari rozważa powierzenie temu panu kampanii reklamowej swojego najnowszego modelu.
odpowiedź
User
zen
Zientarski jak dziennikarz jest kompletnie niewiarygodny. Dziwie się Toyocie, że wybrała tego Pana jako twarz swoich reklam. Reklamy z Zientarskim zniechęcają do słuchania i oglądania, a co dopiero do kupna Toyoty.
odpowiedź
User
HI-LUX
Prawdziwy "obiektywizm" dziennikarski w wykonaniu Zientarskiego. Chciałem kupić Toyotę ale po reklamach z tym panem trzymam się z dala od marki Toyota
odpowiedź