Aviomarin reklamowany „na dobry start podróży”

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa Aviomarinu (Teva Polska). Akcję pod hasłem „Aviomarin na dobry start podróży” przygotowały firmy Nano i Media Concept.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Aviomarinu podkreśla, że to skuteczny i sprawdzony preparat zwalczający chorobę lokomocyjną. Akcja pod hasłem „Aviomarin na dobry start podróży” obejmuje obecnie prasę (pisma kobiece, m.in. „Gala”, „Kobieta”, „Życie”, „Świat Kobiety”, „Party”, „Show”, „Dobre Rady”) oraz internet (serwisy dotyczące podróży, m.in.  Interia-Turystyka, Zumi.pl, Triada pl, Onet-Pogoda, Targeo.pl, e-podroznik.pl). W lipcu kampania będzie też prowadzona na outdoorze (billboardy w miastach).

grafika

Akcję na zlecenie firmy Teva Polska, do której należy marka Aviomarin, przygotowały agencja reklamowa Nano (kreacja i produkcja reklam) - do niedawna funkcjonująca pod nazwą BTL Point Group - oraz dom mediowy Media Concept (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję