Aviva nową kampanią promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Aviva startuje dziś z nową odsłoną kampanii "Jesteśmy przy Tobie", której celem jest wsparcie sprzedaży ubezpieczeń na zdrowie i życie oraz ubezpieczeń majątkowych. Działania realizują agencje 2012, Spark Foundry (Publicis Media) i Papaya Films.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aviva nową kampanią promuje ubezpieczenia na życie i zdrowie (wideo)

- Tematem kampanii pozostaje znaczenie poczucia bezpieczeństwa, które jest kluczową wartością ubezpieczeń, również w trudnych czasach pandemii. Styczniowy spot zwraca uwagę na konkretne rozwiązanie, jakim jest ubezpieczenie od poważnego zachorowania na sumę sięgającą nawet 800 000 zł - mówi Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Avivie.

Ubezpieczenie to zapewnia wypłatę środków finansowych w razie zdiagnozowania jednej z 45 poważnych chorób, w tym nowotworu złośliwego, zawału serca i udaru mózgu. Ubezpieczony może przeznaczyć pieniądze na diagnostykę, leczenie, leki, rehabilitację, bieżące utrzymanie, spłatę zobowiązań czy też potraktować je jako rekompensatę utraconych dochodów.

Kampania telewizyjna i internetowa potrwają do 21 marca.

- W styczniu reklamujemy ubezpieczenia na życie i zdrowie, zaś w lutym i marcu ubezpieczenia majątkowe. Spoty emitujemy w mediach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych. Dodatkowym wsparciem jest reklama w radiu, na outdoorze oraz działania w mediach społecznościowych - mówi Łukasz Wyrzykowski, senior brand manager w Avivie.

Strategię i kreację przygotowała agencja 2012. Planowanie i zakup mediów: Spark Foundry. Produkcja spotów: Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Torbjörn Martin, został nakręcony w Polsce. Postprodukcja: Rio de Post.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style