Awanse w agencji Grupa ABK

Anna Łomża objęła stanowisko PR Executive.

pt
pt
Udostępnij artykuł:

Do jej obowiązków należy dbanie o wizerunek agencji, budowanie relacji z mediami oraz obecnymi i potencjalnymi klientami. W zakres jej obowiązków wchodzi również nadzór nad współpracą z mediami i promocja medialna Programów Własnych agencji w tym „SportujSię!”; „inetcom.pl” oraz „art dea”.  Jednak do jej najważniejszych zadań należy prowadzenie programu „idea awards”, pierwszego w Polsce konkursu reklamowego.

Anna Łomża jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej i podyplomowych studiów Public Relations w Instytucie Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Wcześniej związana była z agencją DATA PR w Krakowie.

pt
Autor artykułu:
pt
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek