SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Axe reklamuje 'zapach z pieprzem' (wideo)

Startuje kampania reklamowa nowego dezodorantu Axe. Akcja podhasłem "Zapach z pieprzem" obejmuje telewizję, kina, prasę,internet, outdoor i punkty sprzedaży.

Ruszająca właśnie kampania Axe reklamujewprowadzaną na rynek wersję zapachową Instinct opracowaną przezpołączenie różowego pieprzu i papryki chilli. Skierowany domężczyzn przekaz pod hasłem "Zapach z pieprzem" podkreśla, żedezodorant działa podobnie jak afrodyzjaki.




Kreacja telewizyjno-kinowa wykorzystuje spot znany z poprzednichkampanii Axe, natomiast layouty zamieszczane w prasie, internecie ina outdoorze przedstawiają ten dezodorant objęty "męskim"płomieniem. - Przekaz ma nie tylko podkreślać korzyści emocjonalnemarki, lecz również zaznaczyć racjonalny powód działania znanegojuż "Efektu Axe" - opisuje Tycjan Lewandowski, brand manager Axe. Wramach akcji działania są też prowadzone w punktach sprzedaży.

axe

Kreację i adaptację kampanii - zaplanowanej do końca września -przygotowały agencje G7 i Netizens, natomiastplanowaniem mediów zajął się dom mediowy Media DirectionOMD.

  • Więcej informacji:
  • Axe

Dołącz do dyskusji: Axe reklamuje 'zapach z pieprzem' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl