Axel Springer wprowadza pakiet reklamowy Presspack

Axel Springer Polska wprowadza do swojej oferty reklamowej pakiet Presspack. Jednocześnie wydawnictwo dzieli cennik ogłoszeń reklamowych na część ogólnopolską i regionalną.

pp / pp / pp
pp / pp / pp
Udostępnij artykuł:

Wprowadzany z początkiem 2010 roku przez Axel Springer Polska pakiet reklamowy Presspack ma charakter zasięgowy, obejmując wszystkie dzienniki tego wydawnictwa: "Fakt", "Przegląd Sportowy" i "Sport". Oferta, skierowana do odbiorców w wieku16-49 lat, jest podzielona na dwa warianty: tygodniowy i dwutygodniowy. Dostępne są w nich formaty full page, junior page i kombinacje reklam modułowych. Tygodniowa kampania wykorzystująca format junior page kosztuje cennikowo 136 tys. zł. Ponadto od 4 stycznia w całej ofercie Axel Springer Polska będzie obowiązywał nowy cennik ogłoszeń reklamowych, który podzielono na dwie części: dla wydań ogólnopolskich i regionalnych. Ma to uporządkować jego strukturę. Jednocześnie wydawnictwo w ramach oferty GRPower wprowadza możliwość umieszczania reklam na stronach 3-9 (tzw. stronach premium) swoich tytułów. Z kolei w ofercie reklamowej czwartkowego magazynu "Fakt TV" do publikacji reklamy na papierze dodano jej emisję w serwisie eFakt.pl/programtv, a ofertę magazynu "Gwiazdy" (ukazującego się z "Faktem" w piątki) uzupełniono o emisję w serwisach oFeminin.pl, newsweek.pl/kobieta, wspodnicy.pl, koktail24.pl i eFakt.pl/kobieta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych