SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Azja Express” miała 1,4 mln widzów. TVN liderem w 16-49

Drugi sezon reality-show „Azja Express” oglądało średnio 1,42 mln osób, o 200 tys. widzów mniej niż pokazywana rok temu premierowa odsłona produkcji. TVN w czasie emisji formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 32,76 mln zł. W serwisie Player program zgromadził dotąd 3,82 mln wyświetleń.

fot. tvn Article

Program „Azja Express” na antenie TVN pokazywany był w środy o godz. 21.30, w okresie od 7 września do 29 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków drugiej edycji programu wyniosła 1,42 mln osób, co przełożyło się na 11,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,62 mln oglądających, zgromadził przedostatni odcinek programu.

Dla porównania, emitowany w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. pierwszy sezon „Azji Express” gromadził średnio 1,62 mln widzów, co przekładało się na 12,96 proc. udziału w 4+, 18,91 proc. w 16-49 oraz 15,80 proc. w 16-59. Oznacza to, że program stracił 200 tys. oglądających.

TVN w paśmie nadawania „Azji Express” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 12,82 proc., nadająca w tym czasie „Na sygnale” i filmy fabularne. Trzeci był Polsat (8,45 proc.; „Supermodelka Plus Size” i filmy), a czwarta - TVP1 (7,53 proc.; gł. widowisko „Wielki test”, „Magazyn śledczy Anity Gargas” dokumenty i mecze Ligi Mistrzów).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był już liderem.

Wpływy reklamowe z drugiego sezonu programu wyniosły 32,76 mln zł. Dla porównania, 1. sezon z reklam przyniósł 28,76 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Reality-show ma bardzo dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Wszystkie odcinki drugiego sezonu produkcji do 29 listopada br. miały łącznie 3,82 mln wyświetleń.

Zwycięzcami właśnie zakończonej edycji programu zostali Antoni Pawlicki i Paweł Ławrynowicz.

„Azja Express” to reality-show, który prowadzi Agnieszka Woźniak-Starak. Program zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem w kwocie 1 dolara na dzień na osobę (suma ta musi wystarczyć na wyżywienie, nocleg oraz transport). Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w danym odcinku celu jest eliminowana.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 9,79 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Azja Express” miała 1,4 mln widzów. TVN liderem w 16-49

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Irek
Przy takiej promocji takie wyniki...?
25 12
odpowiedź
User
fakt
było za mało zabaw odchodami zwierzt i toastów krowim moczem
26 11
odpowiedź
User
Max
Jestem w szoku, też myślałem,że po takiej obszernej promocji program miał co najmniej 3 mln, a tu tylko ponad milion - słabo.
22 11
odpowiedź
User
Woźna Stara
32 miliony z reklam to dobry wynik, Diagnoza zarobiła 23 miliony. :P
10 9
odpowiedź
User
Guest58
Tempe wieśniaki wolą oglądać gówniane paradoki, disco polo i mierne telenowele Wstyd polska widownio! Wstyd, wstyd, wstyd! Żeby tak zajebisty program miał tak mało widzów, eh...
12 11
odpowiedź