Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców

Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:

Już niebawem 4,5 mln polskich uczniów znowu zasiądzie w szkolnych ławkach. Jak pokazują badania, polska rodzina wyda na wyprawkę szkolną nawet ponad 1000 zł na jedno dziecko. To niewątpliwie duże obciążenie dla budżetu domowego, a potrzeby dzieci rosną. Wydatków związanych ze szkołą nie da się uniknąć, ale można je zminimalizować. Tu z pomocą mogą przyjść pracodawcy, których działania stały się w ostatnich latach coraz bardziej prorodzinne. Elastyczny czas pracy, imprezy dla dzieci – to już w wielu firmach standard. Działy HR poszukują nowych rozwiązań, które okażą się wsparciem dla pracujących rodziców. Jednym z pomysłów są karty prezentowe Empiku, które mogą być sfinansowane ze środków zgromadzonych w pracowniczych funduszach świadczeń socjalnych.

grafika

 

Karty prezentowe można przeznaczyć na dowolny cel, ale z końcem wakacji, szczególnym zainteresowaniem cieszy się asortyment szkolny. W Empiku można skompletować całą wyprawkę, a nawet wyposażyć pokój ucznia. Sklep oferuje własne kolekcje we wzorach wybranych przez młodzież, szeroki wybór zeszytów, przyborów, ponad 1500 modeli plecaków czy tornistrów, a także podręczniki i książki.

 

Jak ten benefit działa w praktyce?

Pracodawcy mają do dyspozycji karty o różnej wartości: od 20 do 500 zł. Firmy najczęściej wybierają te z kwotą między 50 a100 zł. Vouchery są dostępne w formie elektronicznej lub fizycznej karty przedpłaconej. –Karta, którą pracodawca wręcza pracownikowi, może być zrealizowana zarówno w naszych 260 salonach stacjonarnych, jak i w sklepie online. Istotne dla kupującego jest też to, że nie trzeba wykorzystywać wszystkich środków podczas jednych zakupów, a jeśli kwota zamówienia przekroczy limit na voucherze, płatność można podzielić – mówi Marcin Gołdyn, B2B business development manager w Empiku.

grafika

Sklep internetowy Empiku oferuje ponad 2 mln produktów i może się pochwalić blisko 17 mln wizyt miesięcznie, z kolei salony rejestrują ich około 90 mln.

Globalne trendy

Coraz większym zainteresowaniem wśród odbiorców Empiku cieszą się subskrypcje. Ten światowy tren jest widoczny zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.Szacunki pokazują, że do końca 2020 roku połowa dorosłych osób w krajach rozwiniętych będzie posiadać co najmniej cztery subskrypcje w kanałach online. Będą to m.in.książki, prasa,muzyka, filmy czy seriale. Empik od dawna wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i oferuje różne modele subskrypcyjne, dostępne dla abonentów w serwisie EmpikGo. Po rozpoczęciu roku szkolnego szczególną popularnością cieszą się lektury szkolne, które uczniowie mogą pobrać na swoje smartfony i słuchać ich tam, gdzie i kiedy chcą. Obecnie dostępnych jest ponad 200 tytułów popularnych i lubianych autorów.

Empik Go ma w swej ofercie ponad 4 tys. audiobooków i 25 tys. ebooków. –Badania pokazują, że Polacy coraz częściej „wrzucają” subskrypcje cyfrowe do swoich szkolnych koszyków,dlatego jeżeli któryś z naszych partnerów biznesowych zastanawia się nad wprowadzeniem takiego benefitu, to jest to świetny moment – zwłaszcza, że abonament z lekturami szkolnymi można kupić już od 9,99 zł za miesiąc – wyjaśnia Anna Nowacka, odpowiedzialna za rozwój oferty dla partnerów. Ze względu na dość niski jednostkowy koszt, można go również podarować dużej liczbie klientów czy kontrahentów, ale też wykorzystać jako nagrody w loteriach, promocjach i  konkursach organizowanych w mediach społecznościowych. Kody dostarczane są drogą elektroniczną, co znacznie ułatwia logistykę.

Więcej informacji na temat współpracy z Empikiem znajduje się na stronie https://www.empik.com/biznes. W każdym przypadku warunki są ustalane indywidualnie i dopasowywane do potrzeb partnera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style