SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Piesi kontra kierowcy w kampanii „Bądźmy bezpieczni na drodze” (wideo)

Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa i Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczęły kampanię społeczną pod hasłem „Bądźmy bezpieczni na drodze”.

Article

Celem akcji jest wzrost świadomości społecznej w zakresie bezpiecznego zachowania na drodze, który przyczyni się do spadku liczby wypadków drogowych, a w konsekwencji - zmniejszenia się liczby ofiar śmiertelnych takich zdarzeń.

Kampania ma zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z niezachowania ostrożności zarówno przez niechronionych, jak i zmotoryzowanych uczestników ruchu drogowego. Na potrzeby działań przygotowano spoty, w których za pomocą symulacji w wirtualnej rzeczywistości skonfrontowano ze sobą pieszych i kierowców.

- Niechronieni uczestnicy ruchu drogowego to nadal najbardziej narażona na utratę życia i zdrowia grupa użytkowników dróg. Zbliżający się okres jesienno-zimowy to dla niej szczególnie niebezpieczny czas. Nowa kampania Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zwraca uwagę na ten problem i, mam nadzieję, przekona kierowców i pieszych, że bezpieczeństwo na drodze zależy od nas wszystkich - opisuje Konrad Romik, sekretarz Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

- Bezpieczeństwo wszystkich użytkowników polskich dróg to nasz priorytet. Każde działanie, które może przyczynić się do poprawy jego stanu jest niezwykle cenne. Cieszę się, że rusza kampania, której przesłanie jest jednoznaczne i uniwersalne: bądźmy ostrożni zawsze, bo życie ludzkie jest najcenniejsze - dodał Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury i budownictwa.

Akcja będzie realizowana w telewizji (w stacjach ogólnopolskich i regionalnych), kinach, oraz na outdoorze (w komunikacji miejskiej, na dworcach kolejowych i w pociągach, na billboardach przy głównych ciągach komunikacyjnych). Najintensywniejsze działania obejmą siedem województw (śląskie, kujawsko-pomorskie, zachodniopomorskie, mazowieckie, dolnośląskie, lubelskie, małopolskie), w których w ub.r. doszło do największej liczby wypadków z udziałem pieszych.

Kampania potrwa do 10 grudnia.

Przygotowaniem kampanii zajęła się agencja reklamowa Grupa Eskadra. Akcja jest realizowana w ramach projektu „Działania edukacyjne na rzecz niechronionych uczestników ruchu drogowego”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piesi kontra kierowcy w kampanii „Bądźmy bezpieczni na drodze” (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
damian3k
Tylko ja widze ze są to gogle Gear VR z zaślepką zamiast z telefonem = nic w nich nie widzieli :)
4 1
odpowiedź
User
Magda
Kampania ok ale częstotliwość jej wyświetlania działa już na nerwy😤
5 1
odpowiedź
User
DebusMax
Jakim trzeba być idiotą żeby tak jeździć albo tak chodzić po drodze. Co za debil realizował tą kampanię? Co za idiotą za to płacił?
6 0
odpowiedź
User
wwww
Stuk w głowę,kto wziął pieniądze za tą parszywą reklamę?
5 0
odpowiedź
User
Kokon
Zaczymam mieć wątpliwości czy to kampania o bezpieczeństwie pieszych czy pompowanie pieniędzy na dogorywającą tv publiczną. Ile kuśwa można to puszczać i oglądać. Rzygam już tą reklamą.
5 1
odpowiedź
User
siedemjajek
Ma ktoś może listę aktorów? Jak się nazywa Pani z karteczką "pieszy, Olga, lat 55"?
0 0
odpowiedź
User
Inka
Czyli po 40 stce już tylko pieszo
1 0
odpowiedź
User
Ada
Ja proszę o wyjaśnienie twórcy kampani dlaczego po 45 roku życia można być już tylko pieszym, kierowcy to młodzi ludzie koło dwudziestki. Czy auta którymi jadą zabrali rodzicom. Ta kampania jest ochydna właśnie z tego powodu. Ja mam ok. 50tki i nie widzę powodu aby z tego powodu odstawiać auto do lamusa .Kampania dyskryminuje dojrzałych kierowców i powinna zostać zmodyfikowana.
1 0
odpowiedź
User
ms
nie ważne ja k kto się nazywa, debilstwo tej reklamy jest ewidentnie, no bo przecież każdy kierowca jest pieszym i odwrotnie, każdy pieszy jest kierowcą!!!!!!
0 0
odpowiedź
User
Grzybek
Stuk w głowę,kto wziął pieniądze za tą parszywą reklamę?

Jak to kto? Znajomi królika.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing