SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bakuś promuje się teledyskiem z dziecięcymi zabawami (wideo)

Ruszyła niestandardowa akcja reklamowa produktów marki Bakuś (Bakoma), w ramach której nakręcono teledysk, pokazujący radość, jaką dzieci mogą czerpać z prostych zabaw. Projekt został przygotowany i zrealizowany przez dom mediowy UM, dział Mediabrands Studios oraz Viacom Brand Solutions.

Article

Bakoma nową akcją promuje serki i jogurty pitne marki Bakuś. W przygotowywanym na zlecenie marki teledysku dzieci śpiewają piosenkę o zabawie. Mali bohaterowie w klipie bawią się wspólnie, wykorzystując produkty Bakuś.

60-sekundowe spoty z piosenką, poprzedzone bumperami oraz 15-sekundowe skróty, emitowane są w stacji Nickelodeon oraz Nick Jr. Emisja teledysku potrwa miesiąc.

Dodatkowym wsparciem akcji jest konkurs dla dzieci oraz kampania promocyjna obejmująca social media i stronę internetową stacji Nickelodeon.

Równolegle z emisją teledysku prowadzona jest kampania reklamowa, promująca produkty marki Bakuś. Działania promocyjne obejmują telewizję oraz platformy VOD. Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Upside. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy UM.

Za pomysł i realizację projektu promocyjnego odpowiada zespół agencji mediowej UM, Mediabrands Studios oraz Viacom Brand Solutions (dział projektów specjalnych koncernu VIMN Poland, nadawcy m.in. takich kanałów ­ Nickelodeon i Nick Jr).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bakuś promuje się teledyskiem z dziecięcymi zabawami (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl