Bank BGŻ: ponad 1 mln klientów na koniec 2012 r.

Bank BGŻ chce pozyskać w tym roku 140 tys. klientów detalicznych i tym samym zwiększyć ich liczbę do ponad 1 miliona. Celem banku jest także wzrost sprzedaży kredytów hipotecznych oraz gotówkowych o 25% w porównaniu z 2011 r. oraz zwiększenie bazy depozytowej o co najmniej 1 mld zł w tym roku, poinformowali przedstawiciele zarządu.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Chcemy wzmocnić naszą pozycję w segmencie klientów detalicznych i być bankiem pierwszego wyboru dla klientów indywidualnych oraz firm w miejscowościach do 250 tys. mieszkańców. ROR, kredyt hipoteczny i produkty oszczędnościowe - w tych trzech kategoriach chcemy być najlepsi na rynku" - powiedział prezes Jacek Bartkiewicz podczas konferencji prasowej.

Plany banku na ten rok zakładają pozyskanie 140 tys. nowych klientów detalicznych poprzez rachunek bieżący. Bank oferuje konto osobiste z premią w wysokości 1% od wpływu na konto dla klientów regularnie zasilających rachunek, dokonujących płatności bezgotówkowych kartą do rachunku.

"W depozytach chcemy urosnąć o 10% w porównaniu do stanu 11,5 ml zł na koniec ub. roku. Zamierzamy też znacząco, tj. o 25% w porównaniu z 2011 rokiem zwiększyć sprzedaż kredytów hipotecznych i gotówkowych" - powiedział wiceprezes Wojciech Sass.

Bank oczekuje, że miesięczna sprzedaż kredytów hipotecznych sięgnie 100 mln zł, zaś w kredytach gotówkowych sprzedaż zwiększy się do ok. 450 mln zł rocznie wobec 300 mln zł w 2011 r. BGŻ, podobnie jak w ub. roku, ofertę kredytów gotówkowych będzie kierował głównie do obecnych klientów.

Sass poinformował, że celem banku jest także zwiększenie rozpoznawalności marki do 30% do 2014 roku z obecnych 20%.

Liczba klientów Banku BGŻ wynosi 950 tys., w tym ponad 850 tys. to klienci indywidualni. Bank dysponuje siecią 394 placówek, a do końca tego roku ich liczba ma wzrosnąć do maksymalnie 410.

Bank BGŻ miał 128,10 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2011 roku wobec 112,34 mln zł zysku rok wcześniej.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu