Bank Millennium z Maciejem Musiałem zapraszają na wakacje na luzie

W nowej wakacyjnej reklamie Bank Millennium przekonuje do swobody, którą zyskujemy, korzystając z nowoczesnej aplikacji bankowej w trakcie urlopu. Kampania z udziałem aktora Macieja Musiała ruszyła właśnie w telewizji oraz internecie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bank Millennium z Maciejem Musiałem zapraszają na wakacje na luzie

Nowa kampania telewizyjna Banku Millennium skupia się na zaawansowanych funkcjach aplikacji mobilnej, które mogą się przydać w trakcie wojaży. Grupa przyjaciół cieszy się słonecznym wyjazdem na luzie nad jezioro. Obserwujemy, jak żeglują, serfują i odpoczywają na leżakach rozłożonych na tarasie piętrowej barki. Za drobne zakupy w food trucku płacą wygodnie telefonem, a rozliczenie noclegu ułatwia im opcja dzielenia rachunku dostępna w ramach inteligentnej apki bankowej. Poza Radosławem Kotarskim w reklamie widzimy również aktora Macieja Musiała.

- Wakacje są od tego, żeby być na wakacjach. Czyli na luzie. W końcu się nie spieszyć, a jak płacić, to wygodnie zbliżeniowo. Mieć domek z taaaakim widokiem, którym po prostu trzeba się podzielić! A apka pomoże podzielić Wasz rachunek za nocleg. Bez spiny, kto, komu, ile. I teraz mogę cieszyć się wakacjami! Otwórz konto Millennium 360° z inteligentną apką. – przekonują Radosław Kotarski i Maciej Musiał w spocie reklamowym.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu