SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bank Pekao zachęca seniorów do korzystania z internetu

Hasłem „Zostań w domu. Bierz Internet za rogi. Bądźmy razem w sieci” Bank Pekao zachęca seniorów do aktywnego korzystania z  internetu, w tym również do bankowania online. W akcję włączyli się m.in. Krystyna Czubówna, Jacek Kawalec, Marta Manowska, a także influencerzy tacy jak Eliza_betka czy Reżyser Życia.

Idea akcji oparta jest na zbudowaniu wirtualnej społeczności łączącej pokolenia.Dodatkowo, bank podejmie szereg działań edukacyjno-informacyjnych, przekazując seniorom wiedzę i narzędzia do bezpiecznego funkcjonowania w sieci.

Akcja skierowana jest zarówno do seniorów aktywnych w internecie, jak również tych, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w sieci. - Kampania jest wynikiem naszego społecznego zaangażowania. Udostępniamy osobom starszym nowe, dodatkowe środowisko do budowania relacji społecznych. Równocześnie, chcemy też odpowiedzieć na potrzeby seniorów aktywnych w sieci, dostarczając im interesujących treści. Jako bank aktywnie realizujący strategię transformacji cyfrowej dostarczamy także rozwiązania, dzięki którym każdy może załatwić wiele spraw online, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa w sieci - mówi Marek Lusztyn, prezes Banku Pekao.

Bank poprzez tę akcję chce pomóc w budowaniu nowego, wirtualnego wymiaru relacji społecznych. Pokazuje, że bycie samemu w domu nie musi oznaczać samotności. W tym celu, wraz ze startem nowej kampanii edukacyjnej „Bierz Internet za rogi”, ruszyła specjalna, wirtualna platforma oraz grupa dyskusyjna w mediach społecznościowych: „Strefa Seniora” i „Bierzemy Internet za rogi z Dancingiem Międzypokoleniowym”.

Na dedykowanej platformie „Strefa Seniora” zlokalizowanej na stronie pekao.com.pl/StrefaSeniora, będą zamieszczane pakiety materiałów, z których seniorzy dowiedzą się, jak bezpiecznie załatwić codzienne sprawy bez wychodzenia z domu, artykuły poradnikowe czy ciekawostki dotyczące nowych technologii.

W akcji Banku Pekao, skierowanej do seniorów, biorą udział m.in. Krystyna Czubówna, Jacek Kawalec, Marta Manowska, a także influencerzy tacy jak Eliza_betka czy popularny w sieci Reżyser Życia.

Dołącz do dyskusji: Bank Pekao zachęca seniorów do korzystania z internetu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Betka
Myślę ,że z pewnością dla seniorów te postacie" toytuba " są wzorem i mają silny wpływ na ich decyzyjność. W ślad za kampanią gdzie zabierano im dowody podczas kampanii , młodzi i przedsiębiorcy wnuczkowie winni zakładać seniorom konta brendowane hasłem#Zostań w domu dzadku/babciu.
odpowiedź
User
Ania
Moja Mama ma konto "analogowe" w PekaoSA od prawie 20 lat to samymi, z tymi samymi danymi (nr tel., adres itd.). Dwa dni temu dzwoniła na infolinię PekaoSA, żeby dowiedzieć się, w jaki sposób może zdalnie przekazać córce pieniądze, żeby zrobiła jej opłaty (czynsz, prąd itp.), a pani z infolinii powiedziała, że jedyną możliwością jest osobista wizyta w banku i założenie konta internetowego. Przez telefon nie da się tego zrobić. Czy osoby na infolinii tego banku wiedzą o tej kampanii?
odpowiedź
User
też już prawie senior
To bardzo cenna inicjatywa, niech seniorzy zobaczą co oznacza uczciwe, pomocne podejście instytucji finansowych w trudnych czasach. Dowiedzą się, że mogą oddać bankowi swoje oszczędności na pół procenta na rok lub zaciągnąć kredyt komercyjny już za sporą wielokrotność tej stopy. Może też dostaną ofertę by oddać swoje mieszkanie własnościowe za kilka lub kilkadziesiąt skromnych dodatków do swoich równie skromnych emeryturek.
odpowiedź