SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bank Pekao S.A. promuje firmowe bankowanie z aplikacją PeoPay i terminalami płatniczymi

Bank Pekao S.A. prowadzi obecnie równolegle dwie kampanie internetowe. Prezentuje w nich produkty skierowane do klientów firmowych, w tym aplikację PeoPay i terminale płatnicze. 

"Aplikacja PeoPay Baaardzo firmowa”, to główny przekaz pierwszej z kampanii, która przedstawia możliwości aplikacji PeoPay dla klientów biznesowych oraz prezentuje jej rozwiązania ułatwiające prowadzenie firmy. Kampania promuje dodatkowo otwarcie Konta Przekorzystnego Biznes w ramach obowiązującej do końca marca 2024 r. promocji „2 000 zł premii dla firm i 0 zł za konto firmowe”.

Kampania pokazuje, że posiadając wiele aplikacji w telefonie, w życiu codziennym i tak zwykle korzystamy tylko z tych, które są intuicyjne i dopasowane do naszych potrzeb oraz oczekiwań. Dotyczy to także osób, które prowadzą działalność gospodarczą. Wybierają takie aplikacje, które są proste i wspierają prowadzenie finansów firmy. 

Bank Pekao wprowadza do aplikacji PeoPay kolejne rozwiązania ułatwiające prowadzenie biznesu, w tym m.in. opcję zarządzania kartą firmową oraz szeroką listę dyspozycji i możliwości zakupu produktów bankowych online. Aplikację można spersonalizować, co pozwala na dopasowanie pulpitu do indywidualnych preferencji użytkownika. Dodatkowo, dzięki funkcji przełączania profili z indywidualnego na firmowy i odwrotnie, klient Pekao może korzystać z jednej aplikacji zamiast z dwóch.

Druga kampania Banku Pekao promuje złożenie online wniosku o terminal płatniczy. Bank stawia na wygodę i nowoczesność, a przy okazji informuje o promocjach, dzięki którym klient może nie płacić za dzierżawę terminala nawet przez 2 lata i otrzymać do 2000 zł premii. 

Kampania uświadamia, że klienci podczas zakupów stacjonarnych coraz częściej korzystają z bezgotówkowych form płatności. Szybkość, wygoda i bezpieczeństwo sprawiają, że mając wybór, chętniej odwiedzają te punkty handlowo-usługowe, w których jest terminal płatniczy. 

Przedsiębiorca, który skorzysta z oferty terminali w Banku Pekao S.A., oprócz rozwoju biznesu, otrzymuje bezpłatną usługę instalacji urządzenia, darmowe szkolenie personelu oraz bezkosztowy serwis. Dodatkowo, właściciel firmy może zdecydować się na dodanie na wydruku z terminalu swojego logotypu lub innych spersonalizowanych informacji np. numeru polisy lub listu przewozowego. Ponadto, przedsiębiorca posiadający terminal, może zyskać na dodatkowych usługach: dynamicznej wymianie walut (DCC) czy wypłacie gotówki przy okazji zakupów (tzw. cashback).

– Prowadzone kampanie promocyjne aplikacji PeoPay i terminali płatniczych mają zbliżyć bankowanie do biznesu, ułatwić prowadzenie firmy, skrócić czas załatwiania spraw i umożliwić realizację płatności bezgotówkowych. Wszystko to na atrakcyjnych warunkach z szybką dostępnością do skorzystania, ponieważ celem Pekao jest ułatwienie prowadzenia biznesu – mówi Patryk Korus, dyrektor Biura Aktywizacji Kanałów i Procesów Cyfrowych w Banku Pekao S.A. – Prezentowane rozwiązania w kampaniach potwierdzają, że mocno stawiamy na polskich przedsiębiorców, bo oni są sercem polskiego biznesu. 

Kampanie będą prezentowane na branżowych stronach internetowych, w serwisach o szerokim zasięgu, w social mediach i YouTube oraz w radio internetowym.
 

Dołącz do dyskusji: Bank Pekao S.A. promuje firmowe bankowanie z aplikacją PeoPay i terminalami płatniczymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl