SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bankier.pl oczekuje wzrostu rynku reklamy internetowej o 12-15%,planuje kolejne akwizycje

Spółka Bankier.pl spodziewa się, że w 2009 r. dynamika wzrosturynku reklamy internetowej wyniesie 12-15%, poinformowała prezes wliście do akcjonariuszy. Spółka planuje w 2009 r. kolejneakwizycje.

"Według dostępnych raportów analitycznych rynek reklamyinternetowej w latach 2008-2009 miał rosnąć o 30-35% rocznie. Wocenie zarządu, dynamiki tego rynku w 2009 r. będą wynosić ok.12-15%" - czytamy w liście prezes dołączonym do sprawozdania spółkiza 2008 r.

W piśmie podkreślono, że obecny rok będzie wyzwaniem zarówno dlaBankier.pl, jak i innych podmiotów działających na rynku.

"Naszym głównym celem w 2009 r. będzie dalszy dynamiczny rozwójprzy jednoczesnej optymalizacji procesów biznesowych orazdywersyfikacji źródeł przychodów" - czytamy.

CR Media Consulting spodziewa się, że w 2009 r. wartośćpolskiego rynku reklamowego spadnie o 5%. Jedynym segmentem tegorynku, który będzie zwiększać wartość, może być internet. Analitycyspodziewają się, że tempo wzrostu przychodów reklamowych mediówinternetowych spadnie w tym roku do 16%. Grupa medialna Agoraspodziewa się spadku wartości polskiego rynku reklamowego o 2%,przy czym również zakłada kilkunastoprocentowy wzrost przychodówreklamowych mediów internetowych.

Bankier.pl poinformował też, że prowadzi rozmowy nt. kolejnychakwizycji i spodziewa się ich finalizacji w tym roku.

"Prowadzone od dłuższego czasu rozmowy dotyczące kolejnychakwizycji oraz dzisiejsza niezwykle sprzyjająca przejęciemkoniunktura rynku kapitałowego pozwala zakładać, iż w 2009 r.spółka dokona kolejnych akwizycji" - czytamy.

Bankier.pl miał po audycie 2,84 mln zł jednostkowego zysku nettow 2008 roku wobec 2,36 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk operacyjnywyniósł 2,95 mln zł wobec 2,13 mln zł zysku rok wcześniej.Przychody wyniosły 19,16 mln zł wobec 14,43 mln zł rokwcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bankier.pl oczekuje wzrostu rynku reklamy internetowej o 12-15%,planuje kolejne akwizycje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl