Bankier.pl z kampanią na 25-lecie istnienia
Bankier.pl (Bonnier Bussiness Polska) obchodzi 25-lecia istnienia na rynku medialnym. W ramach jubileuszu serwis zrealizuje kampanię wizerunkową pt. „Od 25 lat miliony świadomych decyzji mają jedno źródło."

Kampania wizerunkowa została przygotowana z myślą o podkreśleniu działania marki w silnym spełnianiu potrzeb użytkowników i użytkowniczek.
Zobacz: Bankier.pl z nowym wicenaczelnym. Transfer z "Parkietu"
W kampanii pojawią się różne postacie reprezentujące czytelników z ich codziennymi pytaniami dotyczącymi finansów zarówno prywatnych, jak i firmowych, na które odpowiedzi niejednokrotnie znajdują właśnie w serwisie Bankier.pl.


Akcja prowadzona będzie w mediach tradycyjnych, online jak i offline, obejmie m.in. radio, social media, OOH, prasę.
Za jej kreację odpowiada dział marketingu Bonnier Business Polska wraz ze wsparciem redakcji Bankier.pl. W kolejnych miesiącach na Bankier.pl będą także publikowane specjalne jubileuszowe treści. Planowane są ponadto akcje specjalne wokół jubileuszu 25-lecia.
Dołącz do dyskusji: Bankier.pl z kampanią na 25-lecie istnienia