Barbara Jakimiec-Wieruszewska jako head of digital w agencji OS3

Barbara Jakimiec-Wieruszewska awansowała w agencji OS3 na nowo utworzone stanowisko head of digital. Dotychczas pracowała jako project manager.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Barbara Jakimiec-Wieruszewska jako head of digital w agencji OS3
Barbara Jakimiec-Wieruszewska

Jako head of digital Barbara Jakimiec-Wieruszewska będzie raportować bezpośrednio do Davida Meistera, CEO agencji OS3.

Kluczowym założeniem nowo utworzonego stanowiska head of digital jest usprawnienie pracy IT i zespołu project managerów oraz przepływu informacji na linii produkcja a pozostałe działy. Na nowym stanowisku, obok wspomnianej roli zarządczej w dziale IT/Produkcja, Jakimiec-Wieruszewska odpowiedzialna będzie także za koordynację współpracy z partnerami zewnętrznymi.

Barbara Jakimiec-Wieruszewska awansowała z funkcji project managera, w ramach której była odpowiedzialna za realizację projektów digitalowych dla kluczowych klientów agencji, takich jak: Volvo, CCC, Intermarche, Lotte Wedel i Barlinek. Ponadto zarządzała procesem prac projektowych na styku agencja i podwykonawcy, a także była odpowiedzialna za serwisy www klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji