SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play kontynuuje kampanię z Kurdej-Szatan, wg TVP.info podwójna rola to nagroda dla aktorki

W ramach bożonarodzeniowej kampanii sieci Play, z udziałem aktorki Agnieszki Dygant, pojawiły się spoty promujące Junior Box. W niektórych reklamach Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński występują w podwójnych rolach, na portalu TVP.info napisano, że to nagroda dla aktorki.

Barbara Kurdej-Szatan w spocie PlayArticle

Bożonarodzeniowa kampania sieci Play ruszyła 5 listopada. W pierwszej odsłonie wspierano promocję, w ramach której nowy klient przy zakupie dwóch abonamentów (taryfa Rodzina, Play M, Play L lub Homebox) otrzymuje drugi smartfon gratis.

Żeby podkreślić to w spotach, Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński jako sprzedawcy w salonie Play zostali pokazani w podwójnych postaciach. W reklamach występuje też aktorka Agnieszka Dygant, która wcześniej już kilkakrotnie promowała Play.

W zeszły weekend do emisji trafiły nieznacznie zmienione wersje spotów: w jednej z plansz końcowych na promowanych smartfonach nie widać już twarzy Barbary Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego.

 

TVP.info: Play nagrodził Kurdej-Szatan

Na nowe wersje spotów zwrócono uwagę na portalu TVP.info, we wtorek wieczorem zamieszczono tekst „Play nagrodził Kurdej-Szatan. W nowej reklamie występuje podwójnie”.

Przypomniano krytykę, która spadła na Barbarę Kurdej-Szatan i Play z powodu wpisu instagramowego z 4 listopada, w którym aktorka wulgarnie obraziła funkcjonariuszy Straży Granicznej. - Firma Play, której twarzą jest od 2013 roku, odcięła się od słów celebrytki, ale nie zerwała kontraktu. Jak zauważają teraz internauci, do mediów trafiła kolejna reklama operatora, zmontowana tak, że na ekranie widać zdublowaną postać Kurdej-Szatan - stwierdzono w tekście.

- Komentujący nie kryją oburzenia faktem, że aktorka nadal jest twarzą firmy - szczególnie w kontekście wtorkowych ataków na polskich funkcjonariuszy, w których kilku z nich odniosło obrażenia - zaznaczono.

Kilka dni po publikacji wpisu Kurdej-Szatan o Straży Granicznej, sieć Play zdystansowała się od niego. - Wiadomości publikowane na jej prywatnych profilach w mediach społecznościowych wyrażają jej opinię i nie są w żadnym wypadku stanowiskiem Play. Dostarczamy usługi najwyżej jakości dla ponad 15 milionów Klientów i dbamy o to, aby komunikować się odpowiedzialnie i z szacunkiem - zapewnił telekom.

Barbara Kurdej-Szatan najpierw przeprosiła za użyte we wpisie wulgaryzmy, a potem także przedstawicieli Straży Granicznej za obraźliwe treści. Postępowanie w sprawie jej wpisu z urzędu podjęła prokuratura, natomiast prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapowiedział, że aktorka nie będzie występować już w nowych produkcjach publicznego nadawcy (na początku grudnia zniknie z serialu „M jak miłość”).

Barbara Kurdej-Szatan reklamuje też Junior Boxa

W zeszły weekend zaczęto pokazywać inne reklamy z bożonarodzeniowej kampanii Play. W spotach z Agnieszką Dygant, Barbarą Kurdej-Szatan i Maciejem Łagodzińskim promowane są zestawy Junior Box dla dzieci.

Reklamy informują o różnych wariantach Junior Boxa:
- ze smartfonem Motorola moto e40, bezprzewodowymi słuchawkami Motorola Vervebuds 100 i 100 GB na social media na 90 dni;
- ze smartfonem vivo Y21s, sportową opaskę Xiaomi Mi Smart Band 5 i 100 GB  na social media na 90 dni.

 

Z kolei w nowym spocie Play dla Domu reklamowana jest oferta, w której przy zakupie internetu stacjonarnego i usługi telewizyjnej Play Now TV (od września jest w niej obecna platforma Viaplay) klient otrzymuje gratis tablet Alcatel lub soundbar JBL.

Od września br. w reklamach internetu stacjonarnego i Play Now TV występuje nowy bohater - przedstawiciel Play, który odwiedza klientów w domach.

 

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Za obsługę marketingową telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.

W trzecim kwartale br. operator sieci Play osiągnął wzrost przychodów o 1,7 proc. do 1,83 mld zł. Na koniec września sieć miała 12,32 mln aktywnych użytkowników (105 tys. więcej niż na koniec czerwca), w tym 235 tys. korzystających z usługi Play Now TV.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Play kontynuuje kampanię z Kurdej-Szatan, wg TVP.info podwójna rola to nagroda dla aktorki

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
stop
Opuszczam sieć PLAY. Znaczy w ich języku, żeby zrozumieli: wyplaydalam. Niech kręcą reklamy z kim chcą, nie dorzucę się ani groszem.
odpowiedź
User
Goga
Ciekawe czy Play emituje reklamy w TVP? Pokazywanie się na antenach tej telewizji to nie tylko wstyd, ale jak widać, też ryzyko dla marki.
odpowiedź
User
Oko
Opuszczam sieć PLAY. Znaczy w ich języku, żeby zrozumieli: wyplaydalam. Niech kręcą reklamy z kim chcą, nie dorzucę się ani groszem.

Obrzydliwa dziewucha
odpowiedź